5 december år 2010

jag har faktiskt börjat blogga ganska mycket nu igen men tror dock inte att det kommer bli lika
mycket som förr när jag hade en annan blogg som jag tog bort utan anledning :@
hahaha , men ibland kan det faktiskt vara rätt skönt att blogga och bara skriva sina tankar
och sån shit bara för att man har en blogg betyder det inte att man måste ha läsare.
det tycker iaf inte jag . Det kan ju vara roligare att blogga om man har läsare , som jag hade innan
eller ja några (:
anyway , har städat mitt rum idag och fixat ordnig lite .
btw , jag fyllde faktiskt år i Tisdags höhö .
Nu sitter jag och väntar på Hassna som jag ska sticka till lite senare .
JAG STÖR MIG PÅ MIN MOBIL SOM DAMPAR RÖVEN AV SIG!
jag skaffade fan den för typ 3 månader sen bara , får väl lämna in mobilen senare..
jag misstänker att det är minnet .
bjuder på en bild här då (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0