12 februari - tjejjouren!

Hej!
ska till pigalle om en stund med tjejjouren och titta på en föreläsning om kina flickor
eller vad det var , vet inte rikitgt vad det handlar om men det ska bli kul tror jag.
Ska dit med Hassna och kanske Ewwe om hon kan svara på sms nån gång!
Just nu fixar jag mig lite och har ätit frukost och så.
vaknade halv nio idag , det är skönt när man vaknar tidigt så att man hinner
med allt och man slösar inte bort hela dagen. Jag älskar att vakna självmant
tidigt. Jag hatar när man sover bort hela dagen , visst det kan vara skönt att sova
så länge men jag blir alltid så arg på mig själv när jag sover bort hela dagarna Haha!
Men ska fortsätta fixa mig lite hehe hejdå ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0