13 februari 2011

tjeennaa! :)
Söndag= inte göra ett skit dagen.
Nä nu ska jag inte vara sån för det är ju super roligt med söndagar , att städa,städa fågelburen , tvätta och sån shit!verkligen.
ja jag sa i stort sett allt jag ska göra idag men har nyss ätit värsta goda frukosten!
och nu sitter jag och myser med Elvis som gömmer sig för Gurka som är värsta psykot idag :O
det är något seriöst fel på Gurka , hahha.


jag har fullt upp hela veckan känns det som..
idag = värsta storstädningen
måndag= ingenting speciellt , vara med tjejorna.
tisdag=nästan samma som måndag hehe
onsdag=åka till Exsjö och ha filmkväll med tjejjouren.
Torsdag=åka till bästa syster Cissi och fredrik.
och resten av veckan ska jag vara där heeh.

Intressant va ? hah inte.

Kommentarer
Postat av: Diana Madach

Svar: Tack detsamma! Och söta fåglar, jag hade undulater när jag var yngre. Saknar det :)

2011-02-13 @ 12:12:07
URL: http://diandoro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0