16 januari 2010 - kursen!

Hellu
hemma från kursen nu , det har varit jätte roligt och intressant man har fått veta jätte
mycket. Man lär sig jävligt mycket av att vara med i en tjej jour och man har ju förstås skit kul och man får ju träffa nya människor och lära känna dom.Det är faktiskt riktigt kul och man bidrar ju i samhället lite iallafall. (:
har även bott på hotell , gratis. Haha snacka om härligt och massa god mat har man fått också hihi delade rum med lilla Hassna också , tog inga foton för att jag inte kunde men kan väl snatta lite bilder från Emeli.
Träffade även Jolanda som jag inte träffat på jätte länge , riktigt mysigt!
Just nu sitter jag bara vid datorn och lyssnar på musik, har precis duschat . Måste städa lite här hemma känner jag innan mamma kommer hem. Var ju ensam hemma med min syster Emeli och vi städade inte precis efter oss så jag måste göra det nu haha. Har varit rökfri i hela två veckor nu och jag kan även stå bredvid någon som röker utan att bli röksugen ;)
Bjuder på en bild!

Kommentarer
Postat av: Amanda

jag vill ha ditt utseende , fedt söt ju !

2011-01-16 @ 19:50:32
URL: http://amandapersson.devote.se
Postat av: palmen

SÖT!<3

2011-01-18 @ 20:47:47
URL: http://ewwepalm.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0