26 januari 2011- SPA :)

hej!
Sitter och chillar i min säng och dör av garv åt Andrea , jag ar sjukt dålig humor.
Andrea. säger:
men ska gå på skoltid imon , för de e sån sjukhus grej osv, o ska va själv me en gubbe o massa konstiga som tränar ....
;ooooo
*hjälp*
men ska gå på skoltid imon , för de e sån sjukhus grej osv, o ska va själv me en gubbe o massa konstiga som tränar ....
;ooooo
*hjälp*

jag dör av skratt , det måste vara något fel på mig hahaha.
Aja över till sak.. jag har duschat och jag hade värsta spaet hemma , skit sköönt
så min hud är typ babylen nu !
imon har jag skridskor på gympan seriöst jag vill inte JÄVLA KALLE !
vi ska typ ha egna lektioner och den där JÄVLA KALLE , har bestämmt att ha skridskor
i skogsvallen som ligger 50000 mil ifrån skolan -.-
aja nu ska jag läsa min bok som jag har blivit tvingad till attt läsa av min svenska lärare..
looove yaaa !<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0