Dator <3

Har fått min dator nu den är verkligen super mysig !
jag älskar den.
Kom hem för en stund sen och så har Fredrik hjälpt mig att installera datorn men nu är det klart.
Färgade håret igår , samma gamla vanliga bruna hårfärg ;)
jahopp nu ska man sluta röka också .. hur ska detta gå till ?
slutade röka för typ 2 timmar sen heheh känner redan att detta inte kommer att gå så bra , men vafan jag måste lyckas sluta röka nån jävla gång har försökt sluta typ 4 gånger men har börjat igen.
Men mamma får väl köpa nikotin tuggummin jag tänker lyckas denna gången annars kommer jag ångra mig hela livet och det vill jag inte , det är bättre och passa på att sluta när man är ung som jag och inte är så jätte beroende som vissa som har rökt i typ 10 år och uppåt. Själv har jag ju bara rökt i 2 år men det är fotfarande svårt att sluta det är ju inte så jävla kul att gå runt och vara sur hela tiden.
aja hoppas jag lyckas nu då!
tjarrå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0