Lördagen den 22,2011 - dröm

Hej :)
det var värsta partyt hemma hos mig igår , haha not.
somnade fan vid tio jag var så jävla trött så att jag inte visste vad jag skulle ta vägen.
Jag vaknade vid halv sju idag pågrund av mitt alarm på mobilen, men jag somnade igen
och vaknade halv nio istället.
Hade en as cp-dröm.
Jag var hemma hos Farmor och farfar med Ewwe, Hassna och Vikki. Och så var det massa randoms där också.
Farmor bor ju på landet så det var en massa djur där som noshörningar, giraffer och många fler djur som inte borde vara där. Sen såg vi en gravid katt som precis skulle föda så vi hjälpte den och tog in katten hem till farmor och farfar , så födde katten och en kattunge dog. sen förvandlades katten till typ en stor drake och jagade oss runt hela huset och då sprang alla ut och då var det massa noshörningar som jagade oss.
Sen vaknade jag , sjuk dröm. Jag drömde massa mer men orkar inte skriva mer haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0