Måndagen den 10 januari 2011- en helg att minnas!

hej
har haft så sjukt kul denna helgen med ewwe,gabbi och hassna men hassna var bara med i fredags.
men vi hade så sjukt kul i lördags.Måste göras om hahaha.
jag typ sov hos ewwe hela helgen från fredag till lördag från lördag till söndag och från söndag till måndag, det blev väldigt förvirrande när jag skrev så kände jag men det får gå.
PEDOBEAR hahahhahahahhahhahahhahhahahhahahahahahhahahahahahahhahahhahahahaahahahah
ursäkt DAMP.


-varför har gabbi mjukisbyxor?
-för att hon bajsade på dig så hon var tvungen att byta till mjukisbyxor
.
ja vi var övertrötta och typ dog av skratt åt det ,hahah .
verkligen en helg att minnas <3

Men imorgon börjar skolan igen .. åååh jag vill inte !
men det är väl bara att tänka positivt och tänka att man får ju träffa alla kompisar och min dampiga klass (;
och juste nu har jag inte rökt på 1 vecka och 1 dag! *stolt*

fucktard bild..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0