saknad.

Hellu ..
sitter och drygar vid datorn som vanligt hehe , idag har jag bara varit hemma dårå och tråkat sönder.
jag blir typ deprimerad av att sluta röka det är väldigt konstigt men det är nog bara för jag är röksugen och
sån shit , hoppas det förändras snart.



Jag saknar mina systrar , jag önskar dom fotfarande bodde hemma hos min mamma.
Jag var nyss hemma hos min syster Cissi men det känns så tomt nu.
Men ska ju ändå till henne på sportlovet men det var längesen jag träffade min syster Emeli
känner att det är dax att åka till henne också snart.
Jag hatar att sakna personer seriöst jag känner mig jämt så övergiven när jag saknar någon :/
Jag saknar väldigt många just nu . Jag saknar Gabbi , Vikki ,Emeli, Cissi ,Fanny och pappa.
Har inte träffat Gabbi , Emeli och Fanny på evigheter känns det som .
Jag är så jävla djupt glad för att jag känner dom personerna jag känner som min familj och mina vänner
dom betyder så jävla mycket och jag skulle aldrig vilja förlora dom.


aja nu ska jag gå in på facebook och cp:a lite ville bara skriva av mig lite :)
hejdå.

ego :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0