12 Mars 2011.

Tjenaa :)
Sorry för skit kass upptatering men jag är väldigt upptagen i veckan.

I allafall , just nu är jag hos pappa i Braås. Jättemysigt !
Ska strax äta middag och senare ska jag , Pappa och mamma 2 kolla på tv och bara ta det lugnt.
Åker hem imorgon och då får jag träffa mina mongo ungar ♥.



Tänkte tipsa om några bloggar som jag läser , men jag tar det i ett annat inlägg för dom är rätt många.
från kompisar till främligar som jag bara tycker har bra bloggar och kanske inte är så JÄTTE kända¨
som ex . Kenza ovs.
Gammal bild från arkivet , haha typ det första inlägget i denna bloggen! :)

Kommentarer
Postat av: t h a i p i n n e n ♥

sv; denhär gåtan är gammal, svara på den nya ist :)

2011-03-12 @ 20:12:07
URL: http://thaipinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0