8 mars

Hej! :)
ja , jag har inte skrivit på länge men har faktiskt ett antal ursäkter för det........som jag inte tar upp.
Är hemma hos Emeli ska ju praktisera på hennes jobb.
Började igår och JÄVLAR vad duktiga barnen är! dom gör allt själva typ.
Dom dukar,äter,städar efter sig osv. OCH DOM ÄR ETT ÅR !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Det var jätte roligt att jobba där . Jag ska jobba imorgon och på fredag också , jag ska igentligen jobba hela
veckan men jag har lite lyx som får jobba efter Emelis tider.
Idag är det faktiskt kvinnornas dag också. skulle till tjejouren idag men kan inte eftersom jag är i Växjö.


Nu ska jag brygga mig en kopp kaffe och glo på tv OCH mysa med Grisen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0