DÅLIG UPPTATERING

Hej ! :)
jaaaa jag vet skit kass upptatering , men mitt internet på min dator fungerar fotfarande inte
och så har jag inget virus skydd.Sorry about that!
Dessutom så har jag massa prov hela tiden så jag har ingen vidare tid precis.
Men jag försöker så gott det går !
Just nu pluggar jag lite kemi eftersom jag har kemiprov imorgon!


några saker ni kanske inte visste om mig.
  • min mamma är döv
  • Ingen av mina kompisar eller någon som jag är bekant med läser min blogg It's all secret ;)
  • fööörutom min syster Cissi.
  • Jag bor i Nässjö
  • Min pappa bor i Braås som ligger utanför Växjö !
  • Jag är PRO på teckenspråk
  • Min låsas mamma ( mamma2 ) är ifrån danmark.
  • Min pappa är hörselskadad



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0